Verzenden & retouren

Verzending
Om een zo goed mogelijke service te bieden, verzenden wij al onze bestellingen via Pakketpost met een Track & Trace code. Voor alle Nederlandse verzendingen zijn de kosten € 4,00. Bij een bestelling vanaf € 50 zijn de verzendkosten gratis. Voor alle Belgische verzendingen zijn de kosten € 6,95.

Levering
Als de bestelling op werkdagen besteld en betaald is, en de producten zijn op voorraad, dan geldt er een levertijd van 1-2 werkdagen (PostNL). Wanneer je niet thuis bent, wordt het pakket bij de buren bezorgd of probeert de bezorger het de volgende dag opnieuw.

Als gevolg van de coronasituatie kan het voorkomen de bezorging en/of verwerking van jouw bestelling langer duurt. Wij vragen je begrip voor deze buitengewone situatie. Wij doen er echt alles aan om je bestelling zo snel mogelijk bij je thuis te krijgen.

Wanneer een artikel niet op voorraad is, kun je deze wel bestellen. Dit staat dan ook vermeld bij het artikel. De levering duurt dan uiteraard langer dan de normale levertijd van 1-2 werkdagen, wanneer een product wel op voorraad is. Mocht je een artikel bestellen dat niet op voorraad is zullen wij je zo goed mogelijk op de hoogte houden over de verwachte levering.

Retourneren
Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met je online aankoop, dan kun je de ongebruikte artikelen retourneren binnen 14 dagen na ontvangst (op eigen kosten).

Waar vind ik het retourformulier?
Je ontvangt het retourformulier in de doos van jouw bestelling. Heb je per ongeluk het retourformulier weggegooid of heb je deze om een andere reden niet meer?

Je kunt hier een blanco retourformulier en verzendlabel downloaden en uitprinten. Vul het retourformulier in zoals in dit voorbeeld te zien is en voeg het bij de bestelling die jij wilt retourneren. Plak het verzendlabel op je bestelling en stuur deze retour.

Bij iedere bestelling wordt het retourformulier toegevoegd. Hierop staan het ordernummer vermeld. Voeg het retourformulier altijd toe aan de retourzending, zodat wij spoedig de volledige retourzending kunnen verwerken.

Mag ik het artikel terugsturen?
Je kunt altijd het product retourneren. Wij kunnen in de volgende gevallen het aankoopbedrag niet volledig crediteren:

Artikelen die langer dan 14 dagen geleden ontvangen zijn.
Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.*
Artikelen waarvan de verpakking ontbreekt.

*Gedragen, gewassen en/of beschadigde (incl. geurschade van parfum of anders) items worden niet teruggenomen. Indien een gebruikt of beschadigd item toch wordt terug gestuurd, dan zijn de verzendkosten om het item opnieuw te ontvangen voor jou.

Hoe lang heb ik de tijd om mijn bestelling te retourneren?
Nadat je een melding van herroeping hebt ingediend, heb je nog 14 dagen om je bestelling te retourneren. Hierbij raden wij wel aan om je bestelling zo snel mogelijk retour te sturen om het proces te versnellen.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Zodra wij het retour gestuurde product hebben ontvangen en goedgekeurd dan zullen wij het bedrag zo snel mogelijk retourneren, uiterlijk binnen 7 dagen na aanmelding herroeping. Je krijgt dan het gehele aankoopbedrag terug, inclusief verzendkosten. De verzendkosten worden alleen gecrediteerd, wanneer alle bestelde artikelen zijn geretourneerd. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Moet ik betalen voor de retourkosten?
Ja, de retourkosten liggen bij jou als klant, maar niet als de producten al zijn beschadigd bij ontvangst.

Heb je toch nog een vraag?
Neem dan gerust contact met ons op: klantenservice@mad-monkey.nl.
Wij doen ons best om je vraag binnen 1 werkdag te beantwoorden.

Reviews